Geen producten in Winkelmand.
Terug naar de winkelGeen producten in Winkelmand.
Terug naar de winkelArtikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Bedbazaar
Kapelmeesterlaan 90
5049NL Tilburg
Nederland
Contact: klantenservice@bedbazaar.nl
KvK-nummer: 59679999
Btw-identificatienummer: 853601793B01
Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit.
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – zo ver mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies, lees hieronder Uitzondering.
Bij levering van diensten:
1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Uitzondering:
Wij streven ernaar om al de klachten van onze klanten z.s.m te behandelen. Maar wij bieden geen garantie op het verkeerd wassen of laten drogen van beddengoed producten.
Tenzij anders vermeld, zijn op al onze leveringen het Nederlandse recht en de verkoop- leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing.
Wasvoorschriften:
Om de beddengoed langer mooi te houden hebben we enkele handige tips voor je. Sorteer de wasgoed zorgvuldig afhankelijk van stof , kwaliteit en was etiket.
Niet alleen overtrekken maar ook andere beddengoed producten binnenstebuiten gewassen worden.
Gebruik de juiste hoeveelheid wasmiddel.
Stel de wasmachine in op het geschikte wasprogramma.
De wasmachine niet overladen.
Zodra de was klaar is , product zo snel mogelijk uit de wasmachine halen. Dit voorkomt afgeven.
Bij kleine vlekjes kun je ook alleen het vlekje behandelen. Gewoon met een doekje met wat water. Eventueel wat huishoud- of ossengalzeep gebruiken.
Levering bestellingen:
Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen 1 werkdag aangeleverd bij de bezorgdienst. Bedbazaar is echter niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die optreedt bij de bezorging door de bezorgdienst.
Ruilen/Retouneren
Retour zenden van de bestelling mag binnen 14 dagen na ontvangst.
LET OP: WIJ DRAGEN GEEN RETOURKOSTEN. ONGEFRANKEERDE RETOURZENDINGEN WORDEN NIET GEACCEPTEERD, HOU ER REKENING MEE DAT EEN RETOURZENDING ÁLTIJD GEFRANKEERD MOET ZIJN.
Wij willen u graag helpen maar helaas als het product een keer maar gewassen is dan kunnen wij de kwaliteit/gram-gewicht en beschadigingen van onze beddengoed producten niet meer laten onderzoeken via onze expert? Bijvoorbeeld hoe dit werd gewassen en gebruikt enzovoort, want niet alleen kwaliteit verandert nadat u het product hebt gewassen maar ook beddengoed valt onder hygieneproducten. Daarom nemen wij een gewassen product niet retour.
Als wij per vergissing een verkeerde product verzenden dan dragen wij de retourkosten om het product retour te nemen of ruilen. Vindt u het product niet mooie of heeft u de verkeerde product besteld dan dragen wij de retourkosten niet.
Zending geweigerd of verkeerde bezorgadres ingevuld door geadresseerde:
Wij dragen geen verzendkosten als de zending door de chauffeur bij de geadresseerde aangeboden is, deze heeft echter geweigerd de zending in ontvangst te nemen of was niet thuis, dan wordt het pakket geretourneerd naar afzender.
Retourlabel voor de verkeerd ontvangen product/producten:
Een bestelling met een of meer verkeerd geleverde producten kan alleen geretourneerd worden op een retourlabel. Wij gaan niet meer dan 1 retoutlabel sturen om een bestelling met meerdere producten te retour nemen. Dus zorg ervoor dat u de verkeerd geleverde producten samen een keer naar ons verzend.
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9– De prijs
Artikel 10– Nakoming overeenkomst en extra garantie
Artikel 11–Levering en uitvoering
Artikel 12– Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging:
Artikel 13– Betaling
Artikel 14– Klachtenregeling
Artikel 15– Geschillen
Artikel 16– Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping:
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
[ geografisch adres ondernemer]
[klantenservice – Contact – email ]
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Klachten kunt u doorgeven via:
E-mail – Klantenservice@bedbazaar.nl
Copyright © 2023 bedbazaar.